maandag 20 november 2006

It feels like a rather blustery day, today.....










Deze week komt mijn blokjestas weer terug van een lange logeerpartij. Ik zal namelijk razendsnel een patroontje moeten maken! Iedereen die naar Amstelveen komt over 1 1/2 week, ik heb er zin in! Al weken loop ik met een gekochte tas rond, en dat kan toch niet!

Als ik dan vertel dat ik tasjes maak en dan kijken ze zo naar beneden naar mijn confectie-tas....Ik schaam me gewoon! Maar hij komt terug, en dan kan het mobieltje weer heerlijk in dat mini-tasje!


In de workshop gaan we ook de hengsels maken, voor diegene die geen lederen hengsels willen. Gelukkig gaan al die blokjes met een snelle stik en snijmethode, alhoewel het toch een heel gefriemel blijft. Het zijn net de dolly dots; shalalalalalalaaaa. Het komt allemaal niet zo precies!

Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel foto's van mezelf aan het werk, maar hier zie je er een paar.....
Aan mijn duim heb ik de Clover-speldenkussenring; wat een ideaal ding is dat! Er kunnen allemaal applicatie-speldjes in en het is gewoon een mooi sieraad!

Tot de volgende keer!
Dorry


3 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk die speldenkussenring !! maar waar ben je mee bezig op die foto ?? En ja, je kan zeker niet met een "confectie"tas lopen ! dat is geen reclame voor jezelf !

Anoniem zei

en je tijd loopt niet goed op deze blog ............

Anoniem zei

Hello Dorry,
I'm hungarian quilter. This bag is fantastic. Magnificent.
Trudy