woensdag 1 juli 2009

Punchneedle embroidery day! 4th of july

Next Saturday there will be a punchneedle embroidery day. You'll get a complete kit with a hoop, a punchneedle and a pattern plus the workshop all for € 50,-. Isn't that a bargain? You can still join! email welkom@quilt-it.nl

Aanstaande zaterdag 4 juli is er een punchneedle embroidery dag. Je krijgt een complete set met een borduurring, een punchnaaldje, een patroon en de workshop samen voor maar € 50,-
Je kunt nog meedoen! email welkom@quilt-it.nl

It is so addictive, pick a nice thread andjust punch! You just have to know a few things, and then off you go! And that's what I am going to learn you.
Het is zo verslavend neem een leuk draadje en gewoon prikken! Je hoeft alleen een paar dingen te weten en dan kun je aan de slag! En dat is wat ik je dan ga leren.
Lovely new cheater fabric from the 'Worn and loved' fabricline. Brand new!
nieuwe 'cheater'stof van de 'Worn and loved' stoffenserie. Gloednieuw!



Another cheaterfabric, from Windham. Nog een nieuwe 'Cheaterfabric' van WindhamHappy quilting !

Dorry


1 opmerking:

jolie zei

Zag dat "apparaat" vanmorgen in het winkeltje waar ik altijd garen etc. koop. Lijkt me leuk om te doen en het kan zijn dat ik me er een aan ga schaffen. Op de achterkant stond een korte beschrijving en hoop dat ik daar mee uit de voeten kan.