donderdag 17 december 2009

Let is snow, let it snow and give away



Een fanatastische kerstscene speelt zich hier af. SNEEUW!
Ik ben een romanticus; ik ben dol op sneeuw en gek op een witte kerst. Het sneeuwt al drie uur achter elkaar en fietsers lopen met de fiets in de hand.
The most fantastic Christmas scene has happend here. SNOW!
I am such a romantic fool; I love snow and I adore a white christmas. It hasn't stopped snowing for 3 hours and bikers are walking with there bike on there hand.

Ik wilde je ook vertellen dat Dorien (die me heel veel helpt!!!!) een give away houdt op haar blog. Gewoon hier klikken.
I also want to tell you that Dorien (who helps me a lot!!) is having a give away on her blog! Just clicke here.

Happy Quilting!

Dorry

1 opmerking:

conny's quilts en creaties zei

Heerlijk die sneeuw, maar op je foto zie ik dat bij jullie nog maar een dun laagje ligt. Hier in Groningen sneeuwt het al de hele nacht en dag en het schiet op naar een halve meter...ik heb er al twee blogjes over gemaakt, zo mooi is het! Ik vind het altijd prachtig, ondanks alle overlast.(alle scholen zijn hier gesloten, bussen rijden niet....auto's zitten zo ingesneeuwd dat ze niet eens weg kunnen....) Dus rustig aan als je op weg moet!