woensdag 23 juni 2010

some last pictures from London

Ik kan mijn ogen niet afhouden van deze foto.
I just can't keep my eyes of this picture.
Ik spaar ook nog eens zilver bestek...
I also collect silver cutlery...
De kleuren-combinatie van het grijs groen met de naam in goud; hemels!
The color-combination of the grey-green and the name in gold; devine!
Ook gezien in Londen; deze geweldige kussens! Nu ook te krijgen in de winkel voor € 16,- (sorry, geen webbestellingen, ze zijn te groot....)
Also seen in London; these great cushions! Now also available in the shop for € 16,- (sorry, no web-orders, they are too large...)
De gekste schoenen ooit. Werden verkocht in deze Charles Dickens geïnspireerde winkel.
The weirdest shoes ever seen. Being sold in this Charles Dickens inspired shop.

Happy Quilting!

Dorry

5 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Wat een schitterende bloementuin! Weet je zeker dat je toch niet nog een extra koffer aanschaft......?!!
Sterkte! En veel plezier!

Anoniem zei

Wonderful pictures Dorry, and I especially like the hexagon quilt, that is absolutely beautiful. Have a great week, Ann

Anneke van Diggelen zei

Het blijft een geweldige stad London, zoals je foto's heb gezien dan gaat het gelijk weer kriebelen om de stad weer eens te bezoeken!!

Groetjes Anneke

Guute zei

Hoi Dorry, wat zie ik hier? Schitterende foto's van Londen. En op zoveel blogs zag ik al hexagonblommekes te voorschijn komen. 'k Heb het een en ander gemist tijdens mijn blogvakantie.

Una zei

Thank you so much for posting your impressions. I'd love to know where the antique linen shop is. The quilts are such beauties. Your blog is lovely. I'd love to visit your shop one day! Holland is on my travel list. Best wishes, Una in Norway