maandag 4 oktober 2010

Dierendag; Kitty de Halloween kat



Na de grote storm die ik afgelopen weekend te verwerken heb gekregen met het Textielweekend, ben ik lekker aan het werk geweest. Het is blok één van de Kalender Club, het oktober blok.

Je kunt nog steeds mee doen, het kost slechts € 18,- per maand. Ik moet nog oogjes voor de kat verzinnen, borduren, of kraaltjes? Daarna ga ik alle patronen van de Antieke Quilt van Guute versturen. Voor iedereen die er op zit te wachten; ze komen er aan! En als dat af is ga ik me voorbereiden op de Quiltdag in Helmond, pakketjes maken, workshopje voorbereiden, etc.

Happy Quilting,

Dorry

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo: je hebt nog lekker doorgewerkt nadat ik weg was! Hij is wel superschattig geworden. Ik vond het erg gezellig je/jullie gisteren gezien te hebben, en wens je veel succes toe met de voorbereidingen voor Helmond (helaas heb ik af "moeten" zeggen, omdat ik dus op zaterdag zelf werk)

Katrien zei

Leuk blokje,en je hebt nog heel wat werk voor de boeg.

Quiltjane zei

I love the grinning cat. Ik houd van de grijnzende kat!

jolanda zei

Net probeerde ik een reaktie te plaatsen maar dat mislukte dus probeer ik het nog maar een keertje.
Je blok is erg leuk geworden en ik denk dat ik zelf zou kiezen voor kralenoogjes!
Het was erg leuk om jullie zaterdag gezien te hebben in jullie gezellige winkeltje. Ik heb de Dorothy quilt gekocht en ik was heel blij met de enthousiaste en duidelijke uitleg die ik kreeg. Dat kan een beginnend quiltster natuurlijk wel gebruiken! Ik kom zeker nog een keertje terug hoor.
groetjes jolanda

Anoniem zei

Heel erg leuk die Kalender BOM, ik doe gelijk mee en heb je al een mailtje gestuurd om aan te melden.
Als ik zo je weblog lees is het wel duidelijk dat je het erg druk hebt. Maar ik denk dat je het met heel veel liefde voor het vak doet.

Veel succes met alle leuke Boms en andere leuke dingen die je maakt en natuurlijk met je winkel.
Ik hoop een keer langs te komen.

Groetjes Anja Lems

Miranda zei

Zo leuk! Kan niet wachten(nu ja genoeg te doen hier)!Knuffies

goof zei

JIPPIE!
Ik doe mee!
Hij is echt supergaaf!
:o)

Anoniem zei

Hoi Dorry,

Súpergezellig was het vrijdag in je winkelje. We waren alle zes laaiend enthoussiast, en gingen met veel lapjes,ideetjes en patronen naar ons weekend-adres.Ons quiltweekend was een succes,en bedankt voor jou bijdrage hieraan *Ü*

groet, Lijan Bos