donderdag 14 oktober 2010

Mijn blokje voor Stitching for Christmas!

Dat wisten jullie al he, dat ik ook mee doe met de Stitching for Christmas quilt. Wat een snoepie is het toch, ik ben zo in mijn nopjes met het resultaat.


En dit is dus mijn blok! Een ouderwetse kerstsok, met stippen! Hoe Dotty kun je het hebben? Pak je garen, naalden en je stofje en download HIER het patroon. (klik ook op download, dan pas krijg je de PDF!) Vergeet na het uitprinten niet te controleren of de afmeting klopt, anders moet je iets aan je printerinstellingen doen. Het achtergrondstofje is een Yuwa (o, ik ben dol op Yuwa's) en ik heb geborduurd met oer Hollandse Venne Colcoton 34/2. Het fijnste garen voor stitcherie op schattige kleine klosjes.

Ik wens je heel veel plezier met dit blok en de rest van de quilt. De complete quilt is trouwens te bewonderen tijdens de Xmasparty op 11 of 12 december bij Quilt it & Dotty. (helaas al helemaal vol, maar je kunt op de wachtlijst)

Tip van Shirley:
afdrukken: druk na het opslaan op het printer-embleem links boven,zoek dan in het nieuwe venstertje dat opent naar Pagina's schalen. Hij zal ws op 'Geen' staan. Druk achter het woordje 'Geen' op het pijltje en druk op 'aanpassen op afdrukbaar gebied'. Druk dan op OK. Hij gaat nu op normale afmeting afdrukken, tenminste, de tekening van mijn afdruk -het kadertje rond de tekening- meet 18x 18 cm. Dank je wel Shirley!!!


Happy quilting! eh... Happy stitching!

Dorry

32 opmerkingen:

Terray zei

Yeahhh blok 3 is er alweer. Bedankt voor dit kadootje.
Ik moet blokje 2 nog maken, maar 3 kan ik gelijk er achter aan doen.

Prettig weekend
Groetjes Tertia

Anita deR zei

Dank je wel Dorry voor ook dit weer heel leuke stitcherietje, kan ik het weekend weer lekker aan de slag.

inge zei

bedankt Dorry, het is inderdaad een leukerd!

Liesbeth Wessels zei

Zeker een snoepie. De andere 2 zijn al klaar, deze is voor dit weekend, Maar ik heb problemen bij het afdrukken, dat heb ik bij de andere 2 niet gehad !! groet liesbeth

Anoniem zei

ik heb ook problemen met het afdrukken. De helft van het patroon wordt maar afgedrukt. m.vr.gr. ria

Béa zei

Thank you for the block but it can't be printed at the right size... Hugs from France.

Anoniem zei

Bedankt voor het mooie patroon maar kan het niet op de goede maat afdrukken.
Groetjes Marjan

Anoniem zei

Het is weer een mooi patroontje,
dank je.
Groetjes Roos

Anoniem zei

Dank je wel voor het leuke blokje!
Fijn weekend, groetjes,
Jetta

ZzabeLinha zei

Thank you Dorry,
It´s a nice pattern!
Regards from Portugal

Isabel

Anneke zei

dank je wel voor weer een leuk blokje! ik zie dat je zelf nog een binnenlijntje hebt geborduurd die niet op het patroontje staat, maar dat is natuurlijk je eigen 'twist'...
(vwb afdrukken: bij printerinstellingen aanvinken dat het wordt aangepast aan paginaformaat)

Miranda zei

Ja he, zet net de laatste steekjes aan het halloweentje en moet nog die van vorige week....vrees dat het een weekeinde vol stichery gaat worden met de nog two to go...enne koffer al richting inpakken? hugs

katrien zei

Wat een leuk blokje,bedankt Dorry.

Anoniem zei

bedankt voor het leuke blokje
evelyne

Unknown zei

Ook weer zo'n schatje dank je wel jullie hebben er echt wat moois van gemaakt!

Groetjes Carla

Anoniem zei

THANKS a bunch for this gorgeous block, Dorry ! Just in time, as I finished block 2 yesterday evening ;>)

XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO
NADINE

mireille zei

Hoi Dorry, dank je wel voor je leuke patroontje de andere zijn al klaar, aan deze ga ik vanavond beginnen, denk ik, mits ik het geprint krijg het lukt me niet om meer als het midden gedeelte te printen. Kan niet wachten om de hele quilt te maken,

vriendelijke groeten,
Mireille

Iris-Julimond zei

Thanks for the lovely third pattern.
I also have problems to print. the PDF is toooo large.
Is it a way to make it fit to the side? Isn't it still 7,5 x 7,5" ?

Greets from Germany

Iris

vrouw Hommel zei

Dank je wel voor deze stitcherie, bij mij is het uitprinten goed gelukt dus ik ga er vanavond aan beginnen. De andere 2 zijn al af en ik zal ze eerdaags op mijn blog plaatsen
groet

Shirley zei

afdrukken: druk na het opslaan op het printer-embleem links boven,zoek dan in het nieuwe venstertje dat opent naar Pagina's schalen. Hij zal ws op 'Geen' staan. Druk achter het woordje 'Geen' op het pijltje en druk op 'aanpassen op afdrukbaar gebied'. Druk dan op OK. Hij gaat nu op normale afmeting afdrukken, tenminste, de tekening van mijn afdruk -het kadertje rond de tekening- meet 18x 18 cm.

If you have problems printing, you must ajust the printable size (sorry I don't have the English version of my printer, I don't know the right words). So if the print came out way to large and just a smal section of the page, the printer was set on 'no scale', and you must set it on 'ajust to printable area', or something like that.

Maite zei

Thank you Dorry for this block. I haven't the neetherland's threads, but I'll make it with DMC. Kisses from Barcelona!

Ria zei

Dank je voor blok 3. Ik heb nu de eerste 3 blokken geprint en ga snel aan de slag. Het is mijn eerste stitcherie, dus ik hoop dat het goed gaat.
Prettig weekend,
Ria

Nellie zei

Dag Dorry,
Leuk patroon !!! Dank je wel !! De eerste 2 blokjes zijn zo goed als klaar. Ik verheug me er al weer op met nummer 3 te kunnen beginnen.
Met de aanwijzingen van Anneke over de printerinstellingen is het printen prima gelukt.
Hartelijke groeten, Nellie

Unknown zei

Bedankt voor ´t patroontje,
´t printen was geen probleem.
Groetjes Berbel

Linda McNeely zei

Ohhhhhhhhhhh I love it! this is sooooooo christmasyyyyyyyy thank you!

Guusje, zei

Dank je wel voor dit leuke patroon. Ga hem straks uitprinten en snel maken.

Els zei

Hij is leuk Dorry, met de dorry dots:) Ik ga hem dadelijk maken...

Gerda zei

Dit is een erg leuk blok, dank je. Het blok is klaar en te zien op mijn blog.Bij mij was printen geen probleem.

ineke zei

Een snoepie is het zeker, ik denk dat ik van het weekend wel even tijd er voor maak.Ik heb de andere 2 ook al af en vind het leuk om het projectje te zien groeien. Fijn weekend
Ineke

Helen zei

Dank voor de leuke stitchery. Leuk initiatief.
Voor degene waar het uploaden niet goed is gelukt. Klik op HERE in blog, vervolgens wordt verwezen naar GoogleDoc - Links in bovenhoek kan je het patroon downloaden naar een directory op je hardeschijf. Vervolgens document openen in pdf-reader. Maten klopen dan wel :)
Dus niet printen vanuit GoogleDoc

Birgitte aka Bietje zei

Het downloaden printen (in het juiste formaat) in inmiddels gelukt. Dankjewel voor het prachtige patroontje, maar dit jaar kom ik er echt niet aan toe. Ik heb te veel omhanden en te weinig tijd (wie niet, hoor ik je denken), én een heel drukke baan. Volgend jaar hopenlijk wel.

Linda C zei

Thank you so much for your wonderful block! I look forward to stitching them down the line.