zondag 24 oktober 2010

Weet je nog dat ik zei dat er stoffen binnen waren gekomen?

Weet je nog dat ik zei dat er stoffen binnen gekomen waren? Ik heb gelogen :-) Er was ook een ENORME doos Venne Colcoton binnen gekomen. Je weet wel dat heerlijke garen op die leuke klosjes. In de winkel staat er weer een bak vol van. Wat een feest die kleurtjes he? Hier stitcherie-en we er mee (wat een werkwoord!), en als je het waxt, dan kun je er ook fantastisch mee quilten. Wel een quiltnaaldje met een groot oog nemen, want het is een wat dikker draadje.

Maar nu waar ik de waarheid over sprak! Heerlijke blauw witte stofjes en Hollandse stijl...
en een schitterende serie van Minick en Simpson in rood-wit-blauw...
en een wat dotjes in rood....
en van Howard Marcus de Collections Hope.
Als je je afvroeg waarom je misschien nog geen antwoord hebt gehad op je mail; zo ziet mijn laptoppie eruit als er stoffen binnen komen. First things first!
De Morrellies hebben weer een aanvulling gehad van de laatste blokken door Supergoof. Als we in Houston zitten komen de pakketjes naar jullie toe! Helaas is het wederom onduidelijk of de Civil War Tribute pakketjes op tijd de lang verwachte aanvulling krijgen. Hou dit weblog daarom in de gaten. De laatste info hierover worden hier bekend gemaakt.

Zo, voor mij geen rustige zondag. Heel veel afwerken en voorbereiden voor mijn reisje. Maar ik hoop dat het voor jullie wel een rustige dag vol quiltplezier wordt.

Happy Quilting,

Dorry

5 opmerkingen:

Berna zei

WOW wat een mooie nieuwe aanwinsten. Binnenkort maar weer eens met Inge afspreken in Tilburg ;)

katrien zei

Wat heb je weer moois binnen.

Anoniem zei

Hoi Dorry,
Wat een schitterende stoffen en ik begrijp nu waarom je soms geen antwoord kan geven. Alle ruimte wordt dan in beslag genomen door mooie stoffen.
Nog eventjes doorbijten en dan gaan genieten in Houston.
Groetjes,
Anja Lems

kwiltma zei

Hoi Dorry, wat een drukte allemaal nog voordat je naar Houston gaat.De nieuwe stoffen zijn prachtig!
Groetjes,
Wilma

Anoniem zei

hoi Dorry, ik wilde je nog een hele fijne tijd toewensen in Houston. doeidoei Marga