donderdag 27 januari 2011

Open dag vrijdag en zaterdag

 Ik zit hier in mijn schaatstenue, het was erg koud vanavond, maar ik wilde jullie toch nog even wat laten zien. Petit Ecole van French General is binnen, met prachtige blauwe, rode en grijze.Zo mooi, dat kon ik niet gedroomd hebben. Staat al helemaal klaar voor jullie.
 Wat ik wel gedroomd had was dat Alma Allen van Blackbird Design bij me op bezoek was met Barb. Ze hadden het erg haar hun zin hier. Alma ging een rondje joggen door de tuin en vele klanten volgenden haar voorbeeld. Je kunt je voorstellen dat het een vrolijke boel was hier! Eenmaal uitgerend ging ze de winkel in en ze zag toen de bottle cap-magneten uit de serie 'Dogs' . Ze was er helemaal weg van en wilde ze wel hebben.
 Nou, toen we vanmiddag pakketjes gingen maken (waar gaat dit verhaal heen zou je denken), vroeg Dorien aan mij, 'als we er nu eens van die bottle caps bij doen, past helemaal bij de kleur!' was ik dus opeens van slag! Jeetje, beetje spooky, voorspellende dromen. Hier zie je dus de pakketjes met vette achtjes, kant, lint, knopen en bottle caps, een hangertje of een klosje garen. Allemaal tussen de 7 en 10 euro.Waar ik afgelopen week ook al over gedroomd had was dat onze oudste dochter over enkele maanden naar de middelbare school gaat. Alle ouders gingen als afscheid zingen op het schoolplein. En wat schetst mijn verbazing afgelopen week vlak voor schooltijd op het schoolplein; er werd gezongen! Voor het jarige schoolhoofd welliswaar, maar ik kreeg er zomaar de kriebels van.
 Waar ik niet over gedroomd heb, maar jullie altijd nog een keer wilde laten zien is onze Stoffenclub Dotty's Dotjes. Hierboven zie je wat pakketjes van de afgelopen maanden. Je kunt je nog steeds inschrijven; 8 Fat Eights in een mooie combinatie voor € 22,-. Geen plankliggers of iets dergelijks. Nee, gewoon mooie stoffen die bij elkaar passen. Je schrijft je in voor een jaar en rond de eerste van de maand liggen ze op de deurmat.
 Dorien heeft niet alleen die prachtige witte pakketjes gemaakt, maar zich ook weer helemaal uitgeleefd op de scrap-pakketjes en scrapbags. Kunnen jullie vrijdag en zaterdag weer naar hartelust in graaien.
 In de aanbieding gaan de allerlaatste exemplaren van de Lang Quilt kalender; nu nog maar € 15,- en de eerste maand is nog nét niet voorbij.
 Deze prachtige quilts kun je elke maand van genieten. Onze jongste, Robin, heeft bij ieders verjaardag even gekeken of het quiltje mooi was. En ja, dat was zo. Ü
 Kom ik bij het opruimen nog zo'n stoffenclub pakketje tegen; kijk eens wat een beauty; dat rood met dat donkere rood en die rozen!
Mocht je nu komen, vrijdag of zaterdag, dan kun je direct zo'n ovalen yoyo-maker in je tas stoppen. Ik heb een partijtje voor jullie geregeld, en ze kosten écht maar € 6,- per stuk. Lapjes erbij en klaar! En als je wil doe ik het ook nog voor. De andere aanbiedingen zijn een Jellyrol plus een jellyroll stripper van € 72,95 € 62,95, en we hebben nog een bak met aanbiedings Fat Quarters voor de helft van de prijs (ja, dat lees je goed).

En nu vergeet ik nog helemaal te zeggen dat we weer een bomvol cursusprogramma hebben. Ik ga het nog druk krijgen komend voorjaar. Als je mee wil doen, wees er dan snel bij!

Koffie, thee en taart, koekjes, het staat allemaal voor jullie klaar.
Tot morgen!

happy quilting!

Dorry 
ps. vergeet ik helemaal te zeggen dat Barbara bevallen is van een wolk van een dochter, en ik ben zo blij voor haar en haar man! Ze vind het vast leuk als je haar even feliciteert op haar blog....

5 opmerkingen:

Miranda zei

Hihihi, denk ik eindelijk een foto van Dorry in schaatstenue tezien te krijgen.....hahahaha, laat je ons deze verleidelijke sfeerplatjes zien! Ziet er goed uit...veel plezier!!!!

Anoniem zei

Veel plezier tijdens de open dagen. En zou de droom over de dames van Blackbird Designs dan ook uitkomen???

Anoniem zei

Wow, erg mooi, die rode rozenstofjes!

Annemieke zei

Wat een hoop verleidelijke aanbiedingen! Zo jammer dat ik zo ver weg zit anders was ik vast langs gekomen.
Succes
Groetjes
Annemieke

Anoniem zei

Wat zit er in die pakjes met dat witte kant en garen? Ziet er brocante uit en dat past wel in mijn straatje :-))
Bovendien ben ik dol op pakketjes. Is het voor een quilt of zoiets?
Groeten van Jolande