vrijdag 4 februari 2011

mijn camera is stuk....

....dus het enige wat ik je kan laten zien is deze fantastische cover van het nieuwste boek van Blackbird design. Garden Club. Je weet wel wat we in Houston hebben besteld. Eindelijk.
 Gestuurd door deze schat, Alma, die hier haar kussen vast houdt voor de Moda sessie 'Pillow Talk' op de Market in Houston. Als je op haar naam klikt kun je al haar slaapkamergeheimen lezen. :-)
 En hier zie je Barb. Tijdens het opbouwen van de 'booth' (waar ze de eerste prijs mee wonnen, woehoe!) brak een pootje van haar bril af. Nederig als ze was wilde ze daar best mee poseren. Als je zulke schitterende ideeën heb mag dat. Vind ik.
En dan denk ik meteen weer aan dat memorabele moment; de vingerhoedjes door Barb en Alma vastgehouden. Zie je hoe klein ie was? Kijk maar eens bij haar hoe groot ie nu is!

Het patroontje van deze kanjer van een quilt staat in dit boek. Ligt al speciaal klaar voor volgende week; Expo Haarlemmermeer. Of als je niet kunt wachten, HIER

Zie ik jullie daar op de EXPO? Zij heeft weer iets schitterends gemaakt, en zij is hard op weg om het nog af te krijgen voor de EXPO. En zij is het helemaal beu om ophangtunnels aan te naaien.

Er is trouwens nog plaats op de beginnerscursus 'basis patchwork'; donderdagochtend van 10.00-12.30 uur. Mail maar even naar welkom@quilt-it.nl, dan kun je er nog bij!

Goh, nooit geweten dat ik zonder camera best nog een aardig weblogje in elkaar kan draaien. Vinden jullie niet? Het Dotty Weekend zit helemaal afgeladen vol, na de EXPO krijgen de Dotten de eerste info. Hebben jullie er al zin in?

Happy Quilting!

Dorry

ps. kan ik jullie dus niet mijn zelf gebreide sokken laten zien van Pride and Predjudice garen, en mijn vorderingen mbt de Fairhaven Iemand technisch? Hij roept dat ie het apparaat aan de USB-poort niet herkent. Oplossing; apparaat vervangen......

5 opmerkingen:

Miranda zei

Ondanks het vreselijke euvel weet je het toch geweldig te brengen Dorry! Kom wel kijken naar je sokken op de expo....en jou natuurlijk ook! Fijn weekeind

goof zei

Geweldig verhaal, ik ga weer een paar maanden terug in de tijd. Wat zijn de Blackbirddames een schatten!
Ik dacht altijd dat degene met de kapotte bril Alma was,...
*Ü*

Roos zei

Toch weer een blogje vol en het is altijd handig als je wat foto's achter de hand hebt.
En die sokken....die lopen niet weg ;)
Groetjes Roos

Anita - Vlijtige Handjes zei

Leuk de herinneringen uit Houston. Hij zeurt bij mij ook dat hij een poort niet herkent. Ik stop dan mijn SD kaart rechtstreeks in mijn laptop. En soms helpt formateren ook maar dan ben je wel alles kwijt wat op de kaart staat.......
Succes op de EXPO.
Groetjes Anita

Lida zei

Ik heb daar een DS voor, want van techniek geen kaas gegeten, hoop dat je de blauwtjes bij je hebt, kom nog wat tekort! groetjes
Lida