woensdag 8 juni 2011

Quilt in public day zaterdag 18 juni en een feestje

 Rijen dik staan de rollen hier al, veel van Yuwa en van Marcus. Er is gewoon geen plaats voor, maar dat verandert zo! Binnen enkele dagen zijn zoef zoef de rollen weer opgesneden en past alles weer in de kast.
 Ik vier trouwens een feestje want gisteren had ik plotseling de 1000e bestelling in de webshop! Duizend pakjes en enveloppen hebben hun weg al over de wereld gevonden. Ongelofelijk toch? Daarom ontvangt iedereen die via de webshop een bestelling doet, een schattig mini klosje garen zoals je hierboven op de foto ziet.
Op zaterdag 18 juni is het Quilt in Public Day. Kom naar de Goirkestraat en neem plaats op de stoep van de winkel en laat iedereen zien hoe leuk quilten is. ik zorg voor koffie en thee, maar neem je wel een stoel mee? En geef je ook even op, dan weet ik op hoeveel quilters ik kan rekenen.
Mocht je te ver wonen, dan kun je natuurlijk ook quilten op een openbare plaats zoals een bibliotheek, een terras, in het park etc. Als je daar dan een foto van maakt en naar me mailt welkom@quilt-it.nl , dan ontvang je een aardigheidje!

Happy Quilting!

Dorry

7 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Wat een goed idee!! Quilt it in Public Day! Die houden we er in, toch?!
En zeker doen we me!! :))
Groetjes!

Vlijtige Handjes zei

De aftrap is gemaakt en wel op Hyves. Ik ben in ieder geval aanwezig met stoel en quilt.

Groetjes Anita

Daniëlle zei

Ohhhh geweldig idee!! Ik sta dan met een kraam op de Westlanddag, neem ik mijn quiltwerk gewoon mee!! De stofjes zijn goed aangekomen hoor, het krioelt hier al van de Lieveheersbeestjes hihi! Mooie avond, liefs, Daniëlle

mieke zei

Heel leuk, ik kom als het mooi weer is !
Moet nl met de fiets komen, die dag heeft mijn DH de auto nodig.
grtjs Mieke

Miranda zei

Leuk!

Gert zei

Leuk idee, alleen werk ik die dag... Ik zie trouwens dat jij ook die superschattige stof met die lekkere taartjes hebt. Erg leuk is die!

Els zei

Leuk idee, ik heb een concert bij Blof aan zee, maar ik neem een gezellig quiltje mee hihiih... We zijn dan ook nog 24 jaar getrouwd dat wordt een dubbel feestje:)