vrijdag 19 augustus 2011

Doet ie het weer?

 Zo, doet Blogger het weer? Gisteren heb ik de hele dag geprobeerd om een blogje te schrijven, maar nu, hij bleef maar opstarten en ik kon geen foto toevoegen. Maar nu doet hij het weer! Hierboven zie je de Fairhaven van Marjo, die is helemaal bij en kan deze maand border 1 en 2 (zeg maar links en boven) eraan zetten. Het fiet dat ze helemaal bij was, kwam gewoon omdat ze vals gespeeld had; ze lag weken op bed omdat ze aan haar heup geopereerd was. Nou ja, zo kan ik het ook!  :-)
En hier is nog de verlate foto van de Mysterie BOM. Het is een groot blok deze keer en vooral de ramen recht plaatsen is een hele klus. Maar hij schiet al op!

De zoon van Zipje en Zopje was bij het drama van Pukkelpop. Gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden. Ik moest er vannacht toch even aan denken toen ik de berichten hoorde vlak voor ik in bed stapte.Mijn hart gaan uit aan diegene die wel getroffen zijn.
Wat leven we toch allemaal mee he, met al die quiltende bloggers....

Happy Quilting,

Dorry

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha, ha, weken op bed. Niks hoor!
3 dagen ziekenhuis en daarna gewoon thuis en ´s middags een uurtje rusten. En dat alleen de eerste week.
Succes met jouw quilt. groetjes, Marjo

Annelies zei

Wat een prachtige quilt van Marjo. Ja, pukkelpop, ik ben er erg van geschrokken.

ria vogelzang zei

Wat een mooie quilt van Marjo! En wat een drama op pukkelpop.......

Phebe and Jane zei

Wat een prachtige Fairhaven quilt van Marjo. Ja, schrikken van Pukkelpop. Mijn oudste dochter gaat ook geregeld naar festivals, maar hier was ze niet.
Groeten, Marian

Shirley zei

Mooie top van Marjo, en al zo groot. Leuk klein blokje ook, mmmm.

Shirley zei

ooh ik zie nu pas de leuke lapjes-behang van jouw weblog, enig! Mijn weblog is nog steeds niet terug in de lucht, de ellende druipt haast uit mijn ogen, de migratie duurt lang!