vrijdag 28 oktober 2011

Camelot BOM

Wat een ongelooflijke hoeveelheid aanmeldingen hebben we gehad voor deze Blok van de Maand. Zoveel dat er een heleboel deelnemers nog even moeten wachten op de patronen. Maar er is nog plaats voor jullie, en zelfs nog voor nieuwe deelnemers! Het is een soort van oneindig project. Niet moeilijk, niet groot ( 160 cm x160 cm) en zooooo mooi en leuk om te maken. Dus geen paniek; ook jullie pakketje komt er aan.
Tegen de tijd dat jullie dit lezen zit ik al in Houston. Ik hoop dat ik jullie vanuit daar ook op de hoogte kan houden van alle mooie dingen die we daar zien. Dat probeer ik via dit blog te doen, of via mijn facebook pagina. (zie aanmeldbutton bovenaan rechts) Daar kun je je aanmelden als 'vriend' en dan zie alles wat we meemaken in Houston op de Quilt Market!

Happy Quilting,

Dorry

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb me opgegeven voor de Camelot maar heb inderdaad nog niets ontvangen. Hopelijk worden de pakketjes snel verstuurd en kom ik niet te veel achter te lopen.

m.vr.gr.
Connie

Anoniem zei

Love your block, i would like to start it too !

GRANNY'S HOUSE zei

Mooi blok, ik ga even in je winkeltje neuzen.

Groetjes
Ines