zaterdag 21 januari 2012

House meets house

 Deze week was het 'House meets House'  in de winkel. Zo maar zelf bedacht op een druilerige dag toen het winkelbelletje fel rinkelde en daar opeens Supergoof binnen stond. En zo geschiedde; de huisjes hadden een ontmoeting.
 De zon verdween even achter de wolken om weldra fel schijnend weer te verschijnen.
 Het meisje achter het raam gilde dat ze het ééééénig vond....
 De jongens met de slee maakte er een bende van.....
En het poesje dronk zomaar het restje koffie-met-melk op. Kssstt, scheer je weg!

En ik? 

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb maar


1 huisje af....

Happy Quilting!

Dorry

10 opmerkingen:

Terray zei

Hahaha wat een gezelligheid daar bij jou in de winkel en in de huisjes van Goof!

Groetjes
Tertia

mieke zei

Oooohhh, de eerste is de moeilijkste ! De rest komt vanzelf. Na een paar huisjes heb je me toch een routine , hahahaha. Succes.

Nicky zei

hier ook 1 :)

marcella zei

dat is toch al een mooi begin, dat ene huisje?

Rena zei

love your little houses , they are so cute !

Shirley zei

eentje moet de eerste zijn, en die heb je al! Wat een gezellige huisjeshug. De 22e is er een bee in Laag Zuthem, en ook daar komen veel bouwvakkers; joh, wat die huisjes allemaal teweeg brengen.

margaholla54 zei

Hoi Dorry, wat leuk goofs huisjes met een lichte sashing, ziet er meteen heel anders uit. Troost je ik ben ook nog niet begonnen, zie ontzettend op tegen al die kleine stukjes, dacht dat het iets groter zou zijn. Probeer of ik het met paperpiecing kan maken. doeidoei

Guusje, zei

Dat is zeker gezellig en wat een leuke bewoners zijn daar allemaal.

jacq, zei

geweldig geworden. pravo

Anne zei

Wat leuk die huisjes zo naast elkaar!
Ooit ga ik er ook aan beginnen.. Eerst nog lapjes sparen zodat ik genoeg 'restjes' heb, hihi :)