zaterdag 30 juni 2012

Mr. Bingley past op het huis

Oef, ze houdt me wel heel stevig vast die José. Zie je dat? Ik ben de komende 2 weken zo'n beetje de waakhond in huis. Het vrouwtje is op vakantie maar José en Dorien en ik houden de winkel voor al die dol enthousiaste quilters open. Ik ga klaar zitten om geaaid en gekroeld te worden. Daar hou ik zo van! Ik moest ook nog vertellen dat José het Camelot blok in haar hand houdt. Maand 10 is het alweer. Vandaag of morgen ploffen de pakketjes op de deurmat. De webshop blijft wel open tot 15 juli, maar alle bestellingen worden pas na 15 juli verwerkt. Dan loop ik weer met het vrouwtje naar de brievenbus om alle bestellingen te posten. Tot die tijd kun je bijhouden wat er gebeurt daar in t zuiden van Frankrijk door vriendjes te worden op Facebook heb ik begrepen.

Woef!

Een pootje van Bingley

9 opmerkingen:

Karen zei

Wat een mooie stofjes pak ik net uit voor blok 10! Ga gelijk aan de slag....

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Dorry, heel veel plezier, rust goed uit, en Jose en Dorien sterkte met het houden van het fort. Gaat vast wel lukken met zo.n lieve hond. Ik kom vast nog wel even langs om wat stofjes te kopen..........

Groetjes

Wietske

Phyllis zei

Enjoy! En kom lekker uitgerust en vol energie weer terug!

Ria zei

Fijne vakantie en voorzichtig met je schouder!

Jasmijn zei

He mr. B! Heerlijk toch effe het rijk alleen.....nou ja met twee lieve oppassers dan! En ga maar lekker zitten kroelen hoor das heeeel belangrijk.
Doe je je baasje de groetjes als je ze spreekt??? Want facebook is me nog een beetje te moeilijk.
Veel liefs van mij en gedraag je!
Jasmijn

Guusje, zei

Een goede vakantie, geniet en rust goed uit.

Grit zei

Der Camelot Block sieht wunderschön aus.
Liebe Grüße Grit

Supergoof zei

Zet 'm op Bingley, Dorien en José!
En Dorry, Jeroen, Mara en Robin HEEL veel plezier!
Tot over een paar weken!
:o)

Anoniem zei

Hello Dorry, I was interested to see the Camelot block, but the dog is just the same as my neighbours , his name is Jingle ! X liz