donderdag 20 september 2012

Ellenlange mail over Sainte Marie

 De gezelligste Dotten gingen op reis...
 ....met een missie....
 ...met verrassende ontmoetingen...
 ...jaloersmakende signeersessies....
 ....sprankelende popjes in borduurwerk....
...schitterende landgoederen met net zulke exposities...
 ...culinaire verwennerijen (die Dorry door een onlangs vastgesteld onderzoek helemaal niet meer mag hebben, SNIK!)....
 ...ongelooflijk bijzondere quilts (hier een wollen geborduurd shoe heel quilt)...
 ....antieke exemplaren die zo mee naar huis kunnen (grapje...)....
 ...veel aanstellerij....
 ...maar ook serieus werk....
 ...om te watertanden zo mooi waren Jane haar antieke quilts (te koop!!!!)....
 ....tafels om lekker in te graaien....
 ....de delicate gevallenveilig weg gehangen....
 ....en vrolijke gekakel als er weer eens een schat gevonden werd....

 ....ooooooo, een blokje op krantenpapier gestikt uit 1890.... (en dat blokje geen mee naar Tilburg)
 ....serieus museumbezoek in Mulhouse.....
 ...alwaar een expositie was over kinderen en stoffen met kindermotiefjes...
 ...een toilletje hier, een toilletje daar.....
....maar gelukkig wist het navigatiesysteem ons elke dag veilig terug te brengen naar het logeerhuis....
.....waar het uitzicht elke morgen adembenemend was.....

Volgende keer meer!

Dorry

12 opmerkingen:

Quiltlia zei

Wat ziet dat er GEWELDIG uit.
SUPER dat hoedje van Dorien.
Groetjes Lia

conny's quilts en creaties zei

Heerlijk, zo ben ik even met je meegereisd, dank je wel!

not so zen -quilts in Paris zei

Het was geweldig leuk jullie te ontmoeten, leuke foto's en ik weet zeker dat jullie volgend jaar weer terugkomen. Groetjes uit Paris 5(ook niet slecht overigens.... Will V

Phyllis zei

Ja, heel graag meer volgende keer! Wat een heerlijk verslag en wat een superfoto's. Ik geniet!

Inge zei

Leuk, foto's kijken! Ik ben echt helemaal niet jaloers, pffffff......

Anoniem zei


Fijn Dorry, leuke reportage, zo kan ik toch meegenieten! Dank je wel : -)
Groetjes,
Annie.

Diana zei

Leuk was het en blijft het zo nu ook. Ik heb maar 1 dagje mee kunnen maken maar het was o zo leuk. Leuk je tegengekomen te hebben.

OmaSannie zei

Wat leuk zeg, en je zag dat jullie heel veel plezier hadden!

Groetjes van Sandra

Berna zei

Wat was het gaaf he?
Nog steeds lekker nagenieten.

Sabine.v zei

dat is nagenieten hé!

Unknown zei

Na het zien van deze foto's weet ik het zeker. Volgend jaar MOET ik ook!!
Groetjes, Rose-Anne

mieke zei

Dat is vast en zeker een hele gezellige trip geweest.