maandag 26 november 2012

Plannetjes, plannetjes....

Happy quilting!

Dorry

9 opmerkingen:

Ellen zei

Was zaterdag eindelijk in je heerlijke winkel, heb zoveel inspiratie opgedaan, geweldig gewoon, ben dus wel benieuwd naar je plannetjes ;-)

Sabine Hoogkamer zei

Hahaha plannetjes aan het smeden met Ingrid alias Super Goof (ik herken het theepotje en de lapjes buffetkast).
Ben heel benieuwd!

Phyllis zei

Spannend! Ben benieuwd!!

Elly's freubel hoekje zei

Vooral lekker doorgaan met er te smeden Dorry
plannetjes kan je nooit genoeg hebben!
je moet er alleen voor oppassen dat ze je niet uit de slaap houden
Dit gebeurd mij vaker, dan borrelt er iets in mijn hoofd, en dan moet ik eruit om het op papier neer te kribbelen :o)))
ben wel benieuwd, dus hou je blog zeker in de gaten!
Grtjs, Elly

Bernadette van gils zei

ben erg benieuwd naar je plannetjes, je maakt me nieuwsgierig
groetjes
Bernadette

Carin zei

Spannend hoor !!

Martine zei

Je lijkt Ingrid wel. Die heeft het ook al over plannetjes.

Rennie zei

Goh dat zijn toch niet dezelfde plannetjes!

Irene zei

Hmmmm, ik denk het wel. Dorry en Ingrid, partners in crime. Laat maar komen.
Irene