woensdag 23 januari 2013

En nu weer over tot de orde van de dag.....

 Moet je eens kijken wat een mooie Guute's Antieke quilt er de winkel in kwam.
 Gemaakt enkel en alleen van scrapbags.
 Alleen het randje is er speciaal voor uitgezocht. Bravo voor Jos!
 Ook hadden we weer cursus in de winkel.
 Ik laat je les 3 van machinaal patchen zien.
 Op zo'n mooi Featherweightje is dat natuurlijk een zaligheid.

 Even aftekenen en hup weer een rand klaar.
 Langzaam maar zeker loopt de My Home or Yours ook vol. Maar als je wil kun je nog meedoen. We hebben 3 maanden gehad nu, en dit huisje met haan op t dak en stokrozen maakte we deze keer. Klik maar HIER als je er meer over wil weten.

 
 En Mr. Bingley? Die zit op het mooiste quiltpatroon van het hele huis.
 De tegelvloer in de gang!
 Lijkt erg op dit patroon he. Het is een A4-agenda met lekker veel ruimte om te schrijven. En vanwege het koude weer geef ik hem weg! Dus....laat een reactie achter en dan maak je kans om deze prachtige  Moda-agenda te bemachtigen!


 Het was deze maand ook de allerlaatste keer van de Jules, ook wel de Mysterie quilt genoemd. Je krijgt deze maand niet alleen de stof voor het blok....

.....maar ook de borderstof EN een zakje met wat extra knoopjes om de quilt te versieren. Jose hoopt dat jullie veel plezier hebben beleefd aan het maken van deze quilt en we zien graag de resultaten!

Ook de laatste maand is de Lisa's Flower Garden. Dit zijn de bloemetjes die je nog maakt deze maand. Je ontvangt er ook de borderstof nog bij. En dan kan de hele quilt in elkaar! 

Ik heb geweldig genoten van dit wolletjes project en ik hoop jullie snel mijn resultaat te kunnen laten zien. 

Happy quilting!

Dorry

61 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Oh wat leuk allemaal..... We gaan de BOMmetjes nog missen. Als ik een cursus machinaal ga doen dan moet ik zeker ook een Featherweight .....? :)
Ik doe graag mee voor de agenda.
Aai voor Mr. Bingley.

quiltingmieke zei

piep

dorry....

Hoe doet ze het toch elke keer weer?

Schaatsen , lekker met dit weer

Broodje bakken, op een andere keer....

Haar naaldjes die gaan snel op en neer

En op haar computer tikt ze een mail,
als antwoord op een bestelling deze keer

Die grote lach, die schitterende vrouw
dat is "Dorry" de duizendpoot....of nog net iets meer.

Een agenda voor het nieuwe jaar, zelfs die kan je winnen...

Alleen bij haar.

knuf Mieke

Martinevanreet@telenet.be

ps. succes an al wie een knsje waagt


Yolanda zei

Nou dat kansje laat ik niet aan me voorbij gaan......ik zoek juist nog een mooie agenda voor in het ateliertje (zolderkamertje)om alle beurzen en andere quilt en borduurevenementen te noteren.

fingers crossed......

Bernadette van gils zei

wat een prachige antieke quilt, schitterd gewoon.
naar het patroon op jullie vloer kijk ik elke keer weer naar, ben er best jaloers op zo mooi vind ik hem en past ook zo goed in jullie winkel.Maar mr. Bingley is zo te zien n iet zo blij dat hij op de foto moet, terwijl hij anders altijd zo vrolijk kijkt.
Ben rezue benieuwd naar je wolletjes eindresultaat

groetjes en hopenlijk nog veel schaatsplezier
Bernadette

Inge zei

Gauw verder met Lisa. Post is nog niet geweest. Ben wel benieuwd naar de borderstof, die ik NIET ga gebruiken, want ik heb andere dus LOL
Zo gauw het beter weer is, komen zusje en ik weer naar de winkel, kijken wat je allemaal nieuw hebt.

Groetjes,
Inge

maria zei

Mooi gebaar met dit koude weer...Je voelt nu de gezellige warmte van bij Dorry....
Groetjes
Maria

brigitta seinen zei

Ooh wat een prachtige quilt. Ben nu bezig met mijn eerste quilt, maar ooit later als ik "groot" ben wil ik ook zo'n mooie quilt maken.
Voor nu zou ik wel heel graag mee willen doen aan de verloting van de supermooie agenda.
Groetjes, Brigitta

Martine zei

Mr.Bingley lijkt wel een model op een prachtige sterrenloper.
Graag ding ik mee voor de mooie agenda.

Anoniem zei

GEWELDIGE werken en projekten !

Hmmm.... wat een mooi agenda, inderdaad! Moet absoluut mijn kans proberen. ;>)

Hartelijke groeten uit sneeuwende België.
XOXOXOXO
NADINE

Francien zei

Wat heerlijk dat je weer gewoon on-line kan zijn!!
ik geniet nog steeds van de Camelot BOM.
De agenda lijkt me helemaal super, ik ding graag mee, groeten

Francien

Klaske zei

Wat een prachtige vloer Dorry!!Lijkt me ook een leuke agenda, maar ik doe niet mee hoor want ik heb van mijn dochter een leuke agenda cadeau gekregen, eentje met foto's die ze stiekum van mijn laptop heeft gepikt... Fijne dag!

Quiltlia zei

Dorry wat ziet het er toch weer gezellig uit,wat een prachtige quilt en mooie projecten,en die agenda reuze handig dus graag doe ik mee.
Groetjes Lia

S van der Schoot zei

ja leuk Dorry!! ik doe mee.
Zijn de stempelsetjes toevallig al bijna binnen, of is de boot vastgevroren?
Groetjes suzanne

verbreea zei

hoi Dorry,
wat een mooie quilt, dat randje staat er heel mooi bij.
Tja de Camelot BOm is ook ten einde, ik ben niet helemaal bij maar vond het elke keer een feestje als het pakketje kwam, zo goed verzorgd,leuke combinaties en voldoende stof.
Ik doe graag mee voor de agenda, ik heb er nog geen een dus hij zou goed van pas komen.
Groetjes ada

Marije zei

Die wuilt.... en nog zoveel projecten waar ik aan bezig ben, zucht.... mooi hoor. Doe graag mee voor de agenda, want deze vind ik erg mooi :)

Anoniem zei

Die mooie tegeltjes wil ik ook wel in mijn huis. Ding graag mee voor de mooie agenda en moest ik hem winnen had ik een 'uitvlucht' om nog eens naar de winkel te komen.
Marte

Shirley zei

Die antieke is prachtig geworden, en ook met een eigen twist, met die 9patches, enig! Ja, die vloer is toch schitterend, misschien dat Mr.Bingley er een quiltje van wilt hebben? Hij kleurt er ook mooi bij, goede smaak heeft-ie.

Annelein zei

Leuk om een AQ van Guute in volle glorie te zien.

Hier ligt de quilt van Guute ook nog om in elkaar gezet te worden.

Jammer dat je zo ver weg woont... anders was de quiltbee op woensdag dé oplossing geweest...

Monica zei

In een woord schitterend! die antieke quilt, en de mysterie is ook leuk geworden. Ga jij de nieuwe Bom van Véronique ook maken? In februari zit ik weer in Frankrijk, ga hem eerst even bekijken en dan denken of ik mee ga doen.

Ria zei

oooo wat een mooie agenda. En precies voor 2013, het jaar waarin ik eens bij wil houden wat ik elke dag doe op quilt- en ander crea gebied. Dat zou toch leuk zijn in deze agenda!

Anoniem zei

hoi Dorry

Het ziet erweer erg gezellig uit met zo n snorrend singertje erbij jammer dat je zo ver weg woont anders kwam ik ook even gezellig buurten ma wie weet? Ik doe ook graag mee voor de agenda groetjes Titia

Balsemien zei

He Dorry, dit keer eens niet op FB, maar hier. Die agenda dat is wel een snoepje, nou ja, A4 formaat dus gewoon snoep! Mooie antieke quilt, die van mij moet nog afgemaakt...

Jane in Cumbria zei

Wat is die agenda prachtig! En als ik zo jouw blog lees, wil ik meteen naar Tilburg verhuizen....!

marianne zei

Geen idee voor een nieuwe Dottyquilt ,die mooie tegelvloer.
En voor de agenda waag ik graag een kans,kan ik alle leuke datums van je winkeltje hierin noteren

quilting Jeannet zei

Geweldig mooie antieke quilt! Ik heb al een agenda, bij jou besteld ook nog zelfs, van de quiltmania, dus ik doe ook niet mee.

Margot zei

Hoi Dorry !

Van zo'n mooie vloer, kan je een
patroon/quilt van maken !
En heeft Mr.Bingley koude billetjes ,of is
er vloerverwarming ?

Wil ook mee doen voor die agenda !

Grit zei

Wunderschön.
Alles sieht fantastisch aus.
Liebe Grüße Grit

Karen zei

The medallion style quilt is wonderful! Looks like very accurate piecing. And good colors.

mieke zei

Ja, de antieke is een hele mooie.
Lisa's bloemetjes ook.
En die tegelvloer, daar moet ik iedere keer naar kijken als ik bij jullie binnenkom.
In Spanje hebben we ook zo'n mooie vloeren, muren en plafonds gezien.
Dat zijn allemaal "patchwork patronen".
Ik wil ook wel een gokje wagen voor de agenda.

jennifer zei

Wat een mooie quilt. misschien een idee om mijn restjes van mijn civil war quilt, camelot quilt en andere restjes in zo'n quilt te gaan verwerken.
Hoe gaat het op de lange ijzers???? Heb je nog genoeg tijd over om meters te maken. Onze indy moet zaterdag 2 februari een wedstrijd schaatsen op de schaatsbaan in tilburg. De kans is groot dat ik dan even langs kom in de winkel. Graag zou ik in aanmerking komen om geweldige agenda te winnen.
Groetjes, jennifer

Bed, breakfast en quilts zei

Wat een beeld , die antieke. Idee voor een BOM?
Ben heel benieuwd naar het laatste blok van Zjules, zit te popelen.. En natuurlijk loot ik graag mee voor de agenda, kan ik mooi alle bees in de buurt inschrijven. Veel schaatsplezier, ik ga morgen de plas op !

Anoniem zei

Ik kwam veel te laat achter de BOM van Jules en kon geen inhaalslag meer maken, maar ik heb wel van iemand het resultaat gezien. Zij maakt hem. Zoooo moooi. Ook ik wil graag meedoen voor de agenda. Fijne avond nog. Groetjes Wilma

Anoniem zei

Wow, wat een mooie quilt is dat geworden.
Wat een leuke Border Terriërs heb je en dan zo mooi quiltvloer. Wat wil je nog meer. ;-)

Anoniem zei

Eh...terriër bedoel ik. Anders zie ik dubbel en dronken ben ik niet. LOL

Rian zei

Inderdaad een heel mooi patroon als quilt. Volgens mij heb je sowieso een heel sfeervolle ruimte daar. Nog steeds sta je op mijn winkeltjes-bezoeklijst..... komt vast ooit goed.

Mag ik ook mee doen met de verloting?
groetjes,

Els zei

Prachtige quilts laat je zien, ik ben ook helemaal weg van je tegelvloer. Mooi blokje Jose! De agenda lijkt me super handig voor in mijn nieuwe job, ik doe graag mee mt de verloting.

Miranda zei

schitterend is de scrappy AQ. Ben ook erg nieuwsgierig naar je flowergarden. En niet geweten dat moda een agenda had...anders was ik vast al eens komen kijken. Greetz

Miranda zei

schitterend is de scrappy AQ. Ben ook erg nieuwsgierig naar je flowergarden. En niet geweten dat moda een agenda had...anders was ik vast al eens komen kijken. Greetz

Rita zei

Wat een mooie quilt, een plaatje. En dan die mooie tegelvloer, zo een wil ik ook wel in mijn gang (zelfs ook wel in de keuken) Mooie agenda, wil ook wel graag meedingen. gr en en fijne dag. Rita

Quiltswaen zei

Wat een gave agenda! Nou ik doe wel mee hoor, daarvoor schrijf ik graag al mijn afspraken over!
En wat een mooie quilt! Volgens mij moet ik wel erg oud worden wil ik alles maken, dat heeft iedere quiltster wel denk ik!

Fijne dag, en veel quilt plezier!
Quiltswaen

mieke zei

Nu ik deze antieke quilt zie....ga ik zeker verder doen aan de mijne...nog twee boorden moeten eraan....Ook wil ik graag meedoen voor de leuke agenda

Quilt groeten
Mieke

johan en henny zei

Hoi Dorry , ik doe graag mee voor de agenda!
groetjes Henny

Marga (MarPie) zei

het gaat kriebelen om ook de antieke met die scrab-zakjes te gaan maken maar om te kijken naar welke zakjes jij bedoelde kom ik met je link niet daar terecht denk ik waar ik zou moeten.
Bij deze dus help daarmee alstublieft.
Graag wil ik ook een kansje wagen op de agenda want die moet ik nog hebben voor dit jaar.

Groetjes,
Marga♥

Quilting Moesje zei

Wat een reaktie's ;o))

Je tegelvloer vind ik inderdaad zo mooi ( Hen 'm weleens eerder langs zien gekomen bij jou :o)))

Tuurlijk Leuk hoor je Give Away agenda !
Ik doe dus graag mee !

Groetjes,
Simone

els zei

Oh, wat een inspirerend stukje heb je geschreven.En wat een pracht van Guute's antieke kreeg je in je winkel,leuk dat je vaak van die schitterende werkstukken te zien krijgt.
Ik wil een kansje wagen voor de agenda. Hij is mooi en lekker practisch.
Groetjes,
Els G.

Handige Handjes zei

Die tegelvloer is het toch wel hoor!!
Helaas is mijn gang te smal voor zoiets moois. Maar een agenda...da's ook niet gek....en bedankt voor het meekijken met de Guute's antieke quilt...erg mooi gemaakt, dus mijn complimenten aan de maakster.

Carin zei

Wat en schitterende antieke van Jos en die tegelvloer is om van te smullen.
Ik doe graag mee met de verloting.

Caroline zei

Wat ziet het er allemaal gezellig uit. Groet Caroline

christineschoon zei

Mooi die agena ;-)

Anoniem zei

Hallo,

Wat is die Antieke toch prachtig geworden. Schitterend gemaakt!
Wat een schitterende agenda geef je weg. Super!

Met vriendelijke groet,
Marianne

Atelier Ullizee zei

Allemaal zo mooi!!!

witje zei

net terug van vakantie en dan een leuke agenda winnen , dat zou leuk zijn.
mooie vloer ook

groet

Anoniem zei

Het blijft een Inspirerend Blog.Heerlijk om het altijd weer te lezen.Jammer voor jullie dat het ijs even weg is. Maaaaaaaaar! Het is pas januari. Groetjes Carlien.

sandrarobben zei

Wat een mooie dingen zijn er weer te zien op je blog! Ik doe graag mee voor de verloting van de agenda. Ik zou ook best wat dichter bij Tilburg willen wonen om een keertje te kunnen neuzen in je winkel.

Groetjes, Sandra

Anoniem zei

Ik wil graag ook een kansje wagen om de agenda te winnen....
Rita M

heleen zei

Ik zie die hele mooie agenda op je blog. Leuk dat je hem wilt verloten. Ik doe graag mee.

Carla zei

Dit was weerneven genieten van al dat moois! Ik doe ook graag mee voor de agenda.
Veel succes met alles wat je doet!
Warme groet uit het mooie Purmerend!

Carl

Jos zei

Hoi Dorry, ik was verbaasd dat mijn quilt op je pagina zo prominent aanwezig was. Ik ben er wel trots op.
Bedankt Jos

Avon zei

Love the antique quilt! Could I possibly win from America? I just triple booked my self and so had 11 grandchildren to babysit and a quilt class to go to. I could really use the agenda booklet.:)

Jantine zei

Wat een prachtige quilts! Die tegelvloer en de agenda passen mooi bij elkaar. Mijn handen jeuken om die agenda in gebruik te nemen ;-)!

Anoniem zei

hoi
was gisteren bij de trunk van goof in rijpwetering. Heb daar natuurlijk ook in je "winkeltje" wat gekocht.Nu weer even op je site en weblog komen kijken.Wat is het toch allemaal prachtig!! Kan ik ook nog mee doen met de verloting van de agenda? groetjes christa