woensdag 15 mei 2013

Zoete lieve Willempie

 Wat zeg je nu? Zoete lieve wat?


 Nou, je weet wel, wat ZIJ laatst al vertelde.....
 De nieuwe BOM gemaakt door S*U*P*E*R*G*O*O*F  !
 En nu barst natuurlijk iedereen van nieuwsgierigheid!
 De BOM Sweet William (van Susan Smith van Ptahcwork on Stoneleigh) gaat 12 maanden duren en de quilt wordt ongeveer 178 cm x 178cm groot. Elke maand krijg je alle stoffen voor het maken van de blokken en in maand 1 komt daar het patroon nog bij.
 Per maand heb je dan 3 blokken om te maken. De gele ruitstof krijg je in maand 12 in een keer toegestuurd. Heb je er al zin in? Ja? Wees er dan snel bij, want door het enthousiaste blogje van Supergoof stroomden de aanmeldigen al binnen. En je weet het; vol is vol!
De BOM kost per maand € 28,- inclusief verzendkosten en bijbehorende bee waar je alle tips en truuks krijg uitgelegd! Buitenlandse deelnemers even mailen, dan bereken ik de extra portokosten.
De bee gaan we elke maand houden op donderdag en de startdatum is donderdag 13 juni!

Weet je nu alles? Ja? O nee, aanmelden doe je door even te mailen naar welkom@quilt-it.nl. Alvast veel plezier met het maken van deze applicatiequilt en tot mails!

Sorry, de BOM is VOL! Deelnemen is niet meer mogelijk.

Happy Quilting,

Dorry

8 opmerkingen:

Miranda zei

het is een lievertje geworden en succes met de verkoop;)

Rennie zei

Mijn hemel wat een snoepie! Ga er over nadenken. Mijn complimenten en incl. Patroon en alle stoffen. Echt niet duur!

ria vogelzang zei

Heb je een mailtje gestuurd!!
Lijkt me zo leuk om te doen; weet alleen niet of ik op de bee kan kome ivm de afstand... (ik woon in Ommen, Overijssel)
Groetjes, en veel succes!!
Ria.

Karen zei

I ordered this pattern a few days ago and am anxious for it to arrive. So pretty.

Anoniem zei

Ik was meteen overstag ; wat een leuke quilt ! Had ook de blog van Supergoof al gelezen.
Dus mijn mailtje is naar je onderweg met mijn bestelling.
Spannend en leuk weer !
Gr. Dicky

erna zei

ooo wat jammer dat die vol is
want wat is mooi had graag mee gedaan

Brenda zei

Is the pattern available somewhere? Beautiful.

gloru zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.