woensdag 26 maart 2014

Stonefields workshop!

Sinds enkele dagen gonst het op het wereldwijde web. Een prachtige quilt, door Susan Smith gemaakt, en door HAAR ook omarmd. 

De Stonefields quilt!

Nu zijn er al legio quiltpatronen van de getalenteerde Susan Smith gepasseerd bij Quilt it & Dotty, maar deze keer komt Susan naar NEDERLAND OM LES TE GEVEN!

En ja...in deze prachtige quilt.

Vrijdag 17 en zaterdag 18 oktober, een tweedaagse workshop. Beide dagen van 10.00-16.00 incl. koffie, thee en een lunch. INCLUSIEF HET PATROON!

Je kunt je opgeven via de webshop KLIKKERDEKLIK

En denk erom; gelimiteerd aantal plaatsen! 

Happy quilting,

Dorry

Ps. ons nieuwe cursusprogramma staat ook online, maar dit is ZOOOO VERS dat het er nog niet in staat.

6 opmerkingen:

Wilma zei

Wauw, hartstikke leuk!

LuAnn zei

You are lucky. Enjoy the workshop and the pattern. I really like that quilt.

Quiltatelier Marina Roos zei

Ik lees het zojuist pas, al vol zeker? Ik zie 'm niet meer staan in de web-shop.

Kitty Seebregts zei

Hoi Dorry, is er nog een plaatsje in de workshop van Susan?? Anders op de reservelijst?

OmaSannie zei

Hoi Dorry, volgens mij is het al vol want ik zie hem niet meer staan.. komt er ook een BOM van deze mooie quilt? Dan hou ik mij aanbevolen.

Groetjes van Sandra (Almere)

Jeanne zei

Ik ben 85 jaar en niet meer mobiel. Zou ik de Stonefields patroon kunnen kopen?
Mijn mail adres is:
jeannelitzouw@gmail.com
Bvb mijn vriendelijke dank.