woensdag 18 juni 2014

Kom je ook ramen lappen?

Wohoooo, ik heb zulk leuk nieuws voor jullie! Een gloednieuwe workshop....van....


S*U*P*E*R*G*O*O*F


Wat gaan we doen?

In de ochtend krijg je les in hoe deze cathedraals venstertjes gemaakt worden. Hiervoor kun je je eigen lapjes meenemen, maar je kunt ook een startpakketje met de witte achtergrondstof en verschillende blauwe lapjes bestellen. Dat is goed voor een lapje met 23 venstertjes oftewel 26 cm x 26 cm.
's Middags vertelt ze van alles over de quilts die ze gemaakt heeft met 1 vorm. De mandjes, de klosjes en de vingerhoedjes.....ze komen allemaal voorbij!

De gehele dag wordt verzorgd met koffie, thee wat lekkers en een uitgebreide lunch. € 50,-

Er zijn twee data: zaterdag 28 juni 10.00-16.00 uur =VOL (er komen nieuwe data!)
EN
zaterdag 12 juli 10.00-16.00 uur. =VOL (er komen nieuwe data!)

Opgeven voor deze workshop doe je via de webwinkel:

Klik maar HIER 

(let op, de juiste prijs komt pas tot stand na automatische toevoeging van de verzendkosten)

De ervaring leert dat dit heel snel vol zit, dus wees er snel bij! 

Happy Quilting,

Dorry

3 opmerkingen:

Ina Hummel zei

Dorry, kan ik ook alleen een starterspakket bestellen. Het is voor mij helaas te ver weg om te komen. Heb nog ff via reisplanner gekeken, maar zit meer in de trein, als dat ik bij jullie ben.... Hoor het wel.

Ann zei

Ik kan niet wachten. Ik heb me - sneller dan snel - ingeschreven voor de 12e. Het zal leuk zijn om nog n's een show-and-tell van Ingrid bij te wonen. En ... om de eerste keer n's je winkel te bekijken - is toch weer iets anders dan in Veldhoven! En ik ben er zeker van dat er heel veel verleidingen zullen zijn!
Groetjes,
Ann

Anoniem zei

Jullie hebben mij gefopt, ik dacht ramen lappen? nou nee, maar nu is het duidelijk.Maar hoe komt het dat 12/7 al vol is? ik zie het nu pas staan? Misschien vul ik het nog wel in.Succes Rika