vrijdag 26 september 2014

Emma Bridgewater

 Ik ben dol op t servies van Emma Bridgewater. Al jaren.... Begon ik ooit begonnen met hier een mokje en daar een bordje, inmiddels puilen mijn kasten uit en gebruik ik het dagelijks.
 Ook in de winkel verkoop ik inmiddels dit leuke servies. Vele klanten zijn net als ik aan het verzamelen geslagen. Heel vaak hoor ik in de winkel het volgende: 'Ik zoek het mokje met het konijntje want mijn dochter spaart konijntjes' of ' heb je de botervloot van Black Toast, want daar verzamel ik alles van' .
 Hoe graag ik zou willen, maar ik kan niet altijd alles bestellen regelen om aan jullie wensen te voldoen. Maar daar is nu deze speciale actie voor! 

Tot zondag 28 september kun je al je bestellingen doorgeven voor Emma Bridgewater. Enkele stuks, speciale  'patterns' , speciale vormen. 

En alles kan tijdelijk PER STUK besteld worden. 

(en dat is heel uniek want vaak gaan ze per 6....)


 
Wat zou t leuk zijn om jezelf eens te verwennen met je lang gekoesterde wens op Emma Bridgewater gebied. Of wat dacht je ervan om nu alvast je Sinterklaas of Kerstinkopen te regelen? 

Stuur een email om  je bestelling door te geven. Een foto erbij maakt het extra makkelijk!

welkom@quilt-it.nl


Happy quilting,

Dorry

2 opmerkingen:

moniek zei

Leuk dorry, wij zijn vorige maand in de fabriek geweest, alles handgemaakt echt geweldig, we hebben daar onze eigen 6 pint jug beschilderd! Momenteel heb ik dus niks 'nodig'.

Anne zei

Hoi Dorry,

Wat een leuke website en blog heb je! En wat een mooie producten verkoop je! Ik wens je alle geluk met je prachtige onderneming! Leuk je te hebben ontmoet bij Pleïade en tot ziens in Tilburg!

Groetjes,
Anne