dinsdag 21 april 2015

Nieuw! Bakvormen

 Het begon aan het begin van deze lente.....ik kwam Menno tegen op een beurs en nadat we even gebabbeld hebben over zijn overwinning bij Heel Holland Bakt, kwamen we al snel op de F*A*N*T*A*S*T*I*C*H*E bakvormen van Nordic Ware. Stoer onverwoestbaar metaal, in schitterende vormen. En met mijn B*E*S*T B*U*D*D*Y de Aga, welteverstaan, wordt er hier heel veel gebakken.


 Ik krijg heel veel vragen over de Aga, hoe het werkt en of het echt zo fijn is als men zegt.

 En dan in combinatie met deze bakvormen kwam ik op het idee om een ontzettend leuk evenement te organiseren!
AGA /Nordic Ware Bakdag!

 Ontvangst met koffie, thee en natuurlijk een heerlijk gebak uit een van de Nordic Ware Vormen. 

 En dan lekker zelf aan de slag.
 Verschillende soorten deeg, hoe werkt het nu met die Engelse ' Cups' .....
 Vormen vullen, lekker snoepen van het beslag ( ja ja, dat hoort erbij!)
Dan in de AGA, en in welke oven zet je hem dan? En wat is er anders aan bakken in een AGA?
 Overigens kun je met deze Nordic Ware Bakvormen P*R*I*M*A in een normale oven bakken.
 En dan natuurlijk het grote wachten. Op die heerlijke cake in de oven.
 Ondertussen kun je lekker bijkletsen onder het genot van een stukje cake, maar ook genieten van de zelf bereide lunch die wordt geserveerd. En ik heb horen zeggen dat die altijd heeeeeeel erg lekker is!
En wat een feest als de oven open gaat! Even afkoelen en dan de buit verdelen. (neem iets mee waar je het in kunt vervoeren).
 Zo'n hele dag vol gezelligheid en bakkennis wordt afgesloten met de een G*E*W*E*L*D*I*G*E aanbieding:

Je mag G*R*A*T*I*S een bakvorm mee naar huis nemen. Zoek er eentje uit en ga thuis aan de slag!
 Maar wat kost zo'n dag nou, hoor ik jullie je afvragen.....
Maar wanneer is dat dan Dorry?


Zaterdag 2 mei van 10.00- 15.00 uur 

En wat kost dat dan?

€ 45,-
 (en dat is dus inclusief een van de vormen die uit mag zoeken en meenemen!)
 
En hoe geef ik me dan op?

Nou....


Haast je, want ik heb maar plaats voor 4 bak-sterren in wording. Een top dag voor vriendinnen, moeder en dochter, etc. Jij weet wet wie je mee zou willen nemen.

Wil je niet komen bakken, maar wel zo'n bakvorm bestellen? (Een geweldig moederdagcadeau, stuur de link gewoon door, en ik zorg dat het voor moederdag er is), dan kun je natuurlijk ook via de webshop bestellen. Klik dan hier.

Happy quilting, eh Baking....

Dorry



1 opmerking:

Anoniem zei

Fantastische bakvormen zijn dat! Ze doen wat ze beloven: je krijgt echt heel mooi strak gebak. Je gaat hier vast en zeker enthousiaste reacties op krijgen.
Vriendelijke groet, Nietteke