donderdag 28 mei 2015

Nog een Mysterie.....

Het is nog een Mysterie hoe de ' Mysterie van het Grote Huis'  eruit komt te zien. Maar dit zijn maanden 1 tot en met 4. 

Het huis, het straatje met de baksteentjes, het schelpenpaadje, en de laan met de bomen......en wat er straks komt? Misschien een hekwerk? Of iets met bloemen? De moestuin, beestjes, een sterrenhemel? Wie zal het zeggen? Mijn hersenpan maakt overuren, en ondertussen prik ik lekker verder aan het volgende deel. En af en toe komt er ook een muis voorbij in mijn hoofd, van de buurvrouw, zal ik die ook een plaatsje geven?

Van elk maanddeel is OF alleen het patroon te krijgen, OF het patroon met de stoffen. De beschrijving is in het nederlands en komt uit eigen keuken! Ik kreeg al emails met de vraag hoe dit te bestellen is, nou gewoon in de webshop! Geen verplichtingen, je koopt ze per maand. Je kunt stoppen wanneer je wil. Klik maar HIER en kies wat je wil.

Of je komt naar de Bee van de Mysterie; de volgende is op donderdag 11 juni van 10.00-12.30 uur. Gratis als je minimaal het patroontje afneemt. Uitleg, ontmoeting met de andere Mysterie makers, koffie, thee, gezelligheid en alle gelegenheid tot vragen stellen.

Happy quilting,

Dorry

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi hoi Dorry,
Het was al zo leuk om maand 1 t/m 3 te maken, maar maand 4 is echt helemaal leuk met die schattige ovale yo yo's. Ben nu al weer uit aan het kijken naar maand 5 en 6 en..... Dit wordt echt een droomhuis!
Vriendelijke groet, Nietteke

Bernadette van gils zei

Zo leuk om niet te weten wat je volgende maand mag gaan maken. De bomenrij was erg leuk en het schelpenpaadje was fantastisch om teaker, zo fantastisch dat ik plan heb om er een hele quilt mee te maken.
Ook mijn hoofd zit vol met ideetjes maar eerst dit leuke huis maken. Ik ben nieuwsgierig naar wat er allemaal nog komt.
Gtoetjes
Bernadette

Marja zei

Je bent 'vernoemd';)
http://sweethomealamarja.blogspot.nl/2015/06/dotty.html

Groet,