dinsdag 24 november 2015

Xmas party country style

 Terwijl ik op de eerste ' normale' dag dat ik open ben lekker aan t rommelen ben in mijn ateliertje en de schitterende boeketten en bloemstukken bewonder....
 ....denk ik al aan de komende kerst, want je ziet het, mijn boompje staat al......
 ....en bij de kerst hoort.....
 de Xmas-party! Nu in landelijke stijl, maar oer gezellig....
 Wat gebeurt er nou op zo'n Xmas-party? Een verrassings workshop, waar je niets voor mee hoeft te brengen, en tussen de bedrijvigheid door een mini-proef-kerst-dineetje.....


...... uit de Aga.....
 ....ja, echt waar, dus niet eten van te voren! Het is op donderdagavond 10 december vanaf 19.00 uur en rond 22.30 uur is het afgelopen.
Deze geheel verzorgde avond incl. materiaal pakketje, workshop en eten en drinken voor € 25,-.

Opgeven en betalen gaat via de webshop, klik maar HIER.

( denk er aan, dat de juiste prijs pas tot stand komt bij het afrekenen, het lijkt eerst te weinig, maar dat komt goed)


En denk er aan; vol is vol, en dat is meestal heel snel. Hurry hurry! Merry merry :-)

Happy quilting,

Dorry

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk dat je dit doet. het zal wel storm lopen. Veel plezier. Groetjes Wilma

Bernadette van gils zei

Veel plezier op de X-mascara. Ik kan helaas niet, heb dan huis vol visite
Groetjes
Bernadette

Phebe and Jane zei

Leuk! Jammer dat het (voor mij) zo ver weg is. Kun je niet een B&B bij beginnen :)
Groetjes,
Marian

Martine zei

Idee van een B&B of enkel een sleepover voor die avond klinkt fantastisch! Ben ook kandidaat! Geniet van party en de schitterende locatie !