dinsdag 8 december 2015

vriendinnetje op bezoek en meer

 Afgelopen periode had ik een vriendinnetje op bezoek: Bizzy Lizzy. Het is de mascotte van het Theaterkoor Oker waar ik sind kort bij zit. En zij mocht op bezoek komen bij de leden thuis. Nou Lizzy, weet je al waar je bent?
 Nee? Goed kijken....je hebt t vast nog nooit gezien zoiets. Je bent bij Quilt it & Dotty, bij Dorry in haar atelier. Hier maken ze quilts, lekkere lappendekens, in de prachtigste kleuren en patronen. En daar mag jij onder slapen.
 En een raar poezebeest met een wel erg dikke buik, wat vind je daar nou van Lizzy? Die staat op ontploffen zegt Lizzy. Dat klopt!
 Allerlei dames over de vloer die helemaal lyrisch zijn van lapjes en quilts, en kopjes thee en koffie en lekkers. Mjam mjam zegt Lizzy, dat lust ik ook wel. Dit noemen ze nou een Bee; een bijeenkomst van quilters. Lizzy leert hier een boel!
Mag ik nu poseren bij mijn favoriete kleur stoffen? Tuurlijk Lizzy. Regelen we meteen. Kun je vanavond weer terug naar het koor en mag je bij een ander koorlid kijken hoe het daar thuis aan toe gaat.

Hoje war! (dat zeggen ze hier)


Poot en flapoorknuffel van Lizzy

Ps. Dorry wil ook nog iets zeggen; je kunt morgen nog komen ramen lappen met Supergoof, en het staat HIER in de webshop en dan kun je je direct aanmelden.

3 opmerkingen:

ella zei

Ik kan iedereen dat aanraden. Goof kan erg mooi vertellen en geeft een erg duidelijke stap voor stap uitleg over het ramen lappen. Owww en de quilts die ze laat zien tijdens de show en tell zijn echt de moeite waard.

Annemieke zei

Ben het 100% eens met Ella hierboven!Als t niet n beetje vreemd was zou ik zo weer gaan:) Ik hoop gauw eens je nieuwe stek te zien.
Groetjes
Annemieke

Annemieke zei

Ben het 100% eens met Ella hierboven!Als t niet n beetje vreemd was zou ik zo weer gaan:) Ik hoop gauw eens je nieuwe stek te zien.
Groetjes
Annemieke