maandag 4 januari 2016

Dawn Collector with a Needle komt!

Noah & Matilda van Dawncollectorwithaneedle
 Ten eerste lieve quilters, een heel gelukkig nieuwjaar! Mijn nieuwe jaar begon al goed met een berichtje van Dawn Collector with a needle, dat ze op zeer korte termijn naar Nederland kwam! En mij vroeg of het misschien een leuk idee was als ze les kwam geven. Nou daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken. Klik maar eens op de onderstreepte naam, dan kom je op haar blog. Ik was al jaren een fervent lezer, maar dat bleek omgekeerd ook zo te zijn! Dawn verzamelt al jaren antieke quilts, maakt patronen geinspireerd op deze antieke quilts en geeft les in diverse technieken om deze quilts te maken. Zien jullie de overeenkomsten? Wanneer komt ze dan, hoor ik jullie denken, want dan zet ik het gelijk in mijn agenda! Hier komt ie:


zaterdag 23 januari 2016 
 Komt Dawn een Workshop = VOL! Back Basting Applique geven tussen 10.00- 12.30 uur.
Een workshop waar je de techniek wordt geleerd van back basting applique zoals Dawn hem gebruikt. Je maakt een blok uit de quilt Noah & Matilda (zie hierboven), en met een border zou het een miniquiltje voor op tafel kunnen zijn of aan de muur of als poppenquiltje. Of de start van de Noah & Matilda quilt! Het middenstuk krijg je, de stofjes voor de applicaties neem je zelf mee, of je besteld een stoffenpakketje  € 4,-. Je kunt kiezen uit de twee onderstaande kleurcombinaties. 
roze en mosgroen

rood en groen
 Geef je snel op, want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen!  = VOL!
 In de middag krijg je een trunkshow van Dawn van haar collectie antieke quilts die ze speciaal voor ons meebrengt uit America. Ga zitten en geniet van al het moois wat voorbij komt!


 Deze geheel verzorgde dag met koffie thee, versnaperingen en een  huisgemaakte lunch uit de Aga kost je € 50,-. De workshop EN de trunkshow.

 Wil je alleen de trunkshow van Dawn bijwonen? Dat kan, daar hebben we wat meer plaatsen voor en kost € 17,- incl. koffie en thee. NOG MAAR EEN PAAR PLAATSEN VOOR DE TRUNKSHOW!

Opgeven kan via de webshop. Let op; de juiste prijs komt pas tot stand bij het afrekenen door de automatisch toegevoegde verzendkosten. Klik HIER om je op te geven voor een van beide.


Wees er snel bij, want VOL=VOL!

Happy quilting,

Dorry

2 opmerkingen:

Annemieke zei

Ook een gelukkig nieuw jaar en een hoop succes op je nieuwe stek. Ik kom eindelijk kijken....heb me op gegeven voor de 23ste!
Groetjes
Annemieke

Dawn zei

I am looking forward to meeting you and sharing antique quilts . I have the antique quilts packed and ready!