dinsdag 15 maart 2016

wat een jaar erbij doet



 Ik mocht er weer een jaartje bijschrijven, en dat vier ik altijd graag met veel zelf gemaakt gebak. En hapjes....maar toen die ten tonele verschenen was ik heel druk met kletsen en lachen met alle vrienden die langskwamen!
 Vooraan staat de Deadly Chocolate pie uit zijn allereerste boek. T is meer een krokante bodem met een smeuige praline vulling. Jum jum.... Je kunt het recept hier vinden: Klikkerdeklik.
 Dierenliefde, of dieren die elkaar lief vinden....
Of een mens dat een dier lief vind.....
Bijna klaar dit borduurtje. Bij mij begint er steeds meer een idee te komen om hier het begin van een quilt van te maken. En dan mooie randjes er omheen. Beetje als de Mysterie van het Grote Huis. Lijkt je dat wat?
Hier wappert ie in de tuin. Moeilijk te fotograferen hoor zo'n quilt. Er moet nog een border omheen, maar de stof daarvoor is nog onderweg. Telkens als ik de quilt uitvouw in de winkel hoor ik ' hij is zoveel mooier in het echt!' . En dat klopt. En hij was zo leuk om te maken. Jullie mogen het zeggen hoor, als je hem nog een keer als BOM aangeboden willen hebben. Is zo te regelen.
Leuke schaartjes in schotse ruit, perfect voor strakke puntjes.€ 8,50
Er zijn weer pakketten voor deze geweldige leuke huizentochtrol: € 40,-. En hij is te bestellen in de webwinkel: klikkerdeklik.



Maar ik ben ook bezig met nieuwe ideetjes.
Zulke kleine jojo-tjes. Lijkt moeilijk maar is het helemaal niet. En dan een paar of zo. Een paar maar...
Er zijn weer mooie stofpakketjes in een schattig dienblaadje. € 47,50 zijn ze. Negen vette kwarten zitten erin.
Deze antieke quilt heeft me lang geleden al geinspireerd. En velen met mij! Het is de originele Lizzy.
Nicole's Lizzy
En we gaan hem weer doen als BOM! Twaalf maanden lang ontvang je elke maand 6 zakjes. En in elk zakje zit het patroon voor 1 blok, en alle stofjes voor dat blok. En na 72 blokken mag je zelf de stof voor de randjes en de hoekblokjes komen uitzoeken. Wil je dan ook nog de zaagtandjesborder doen, dan ga je nog 4 maanden door. Kosten: € 26,-. Mail maar snel of je er nog bij kunt, want  we zitten al bijna vol! welkom@quilt-it.nl. Of lees het hier nog maar een keer: klikkerdeklik.

 
Happy quilting,

Dorry

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een geweldig idee om het borduur als middenblok voor een nieuw BOM quilt te maken. Ben reuze benieuwd!!! Hartelijke groet Mineke

Carin Wijnand zei

Ja groot voorstander van borduurwerk in een quilt :)

En dat jouw jaar is omgevlogen dat verbaasd me niets hoor, ga maar lekker door met al die leuke zaken.

Phyllis zei

Wat een heerlijkheden allemaal, zowel de eetbare als de andere.
Leuke plannen!