maandag 1 augustus 2016

Top top top was het.......

 Jullie hebben t vast overal al gezien....
 Dat Sarah Fielke bij ons was....

 ...dat er heerlijk werd gegeten....
 door ondergetekende gemaakt en liefdevol en enthousiast geholpen door Marianne....(hier in de lichte dotty jurk hahaha, hadden we ECHT NIET afgesproken)
 dat de kamer weer eens proppie-vol zat....
 met hele gezellige hoekjes.....
 en dat na een dag hard werken Sarah net zo lief weer lapjes gaat snijden....
 snijden kan ze wel, en quilten ook die Sarah! En stiekum hadden we heel veel gemeen, niet alleen onze leeftijd.....
 en een dolletje op z'n tijd....
 maar ook heel serieus en aandachtig....
neem ik afscheid van deze SCHITTERENDE dag met alle logeetjes in de Dotty B&B op de keukenbank.

Nog even terugdenken aan......


Happy quilting,

Dorry

5 opmerkingen:

Marjolein den Boer zei

Ziet eruit als een top 'Quilt it & Dotty' (en Co) productie :-)

OmaSannie zei

Het was zo gaaf!!! Ik heb genoten en geniet nog! En heb zelfs ook nog heel veel opgestoken, zoveel dat ik appliceren ineens heel makkelijk en leuk vind. ( had altijd een beetje moeite omdat ik dacht dat ik het niet goed deed en het dan op manieren probeerde die (in mijn ogen ) officieel zo hoorden, dat lukte dan niet helemaal enz. Tot ik aan mijn gouden tafel zat met al die lieverds en die mij het een en ander zo duidelijk maakten dat ik niet meer aan mijzelf twijfel en gewoon geniet van het geen wat ik doe. Ook heb ik, met mijn twee andere lieve lieverds, speciale momentjes beleefd in jullie geweldige tuin en heerlijk gegeten in het zonnetje, aan de andere kant van het huis op het leuke pellertbankje. Goed, ik kan nog uren doorgaan... Ik heb genoten maar dat wist je al! Liefs San.

Marianne Gooren zei

Wat een geweldig blogverhaaltje! En het klopt allemaal... De dotten-jurk hadden we niet afgesproken, en het was echt een dag met een platina randje! Echt fijn!

marion anderson zei

een mooie herinnering hebben we met z'n allen gemaakt die we lang zullen koesteren...xxx

Phyllis zei

Dat ziet er inderdaad uit als top! Wat zal iedereen genoten hebben. Zelfs het weer werkte blijkbaar mee, super hoor.