donderdag 20 april 2017

Gossip in the Garden blok 2

Vandaag was er weer de bee van de Gossip in the Garden, 't was zo leuk en gezellig dat ik vergeten ben foto's te maken. Gebeurt me wel vaker de laatste tijd hihi. Dit blok gingen we maken en ik heb uitgelegd hoe je met strijkspray en een biastape-maker de takjes mooi gevormd krijgt en hoe je ze met appliqueglue op de ondergrond in de gebogen vorm krijgt.

 Om het de deelnemers makkelijk te maken heb ik een foto gemaakt van het pakketje van deze maand met daarbij stickertjes erop waar welke lapjes voor dienen!
En voor het gemak ook nog even een grote foto. Klik maar op de foto, dan wordt hij extra groot en duidelijk. De strookjes voor de takjes heb ik alvast schuin voor je gesneden, ben daar extra voorzichtig mee, want ze rekken snel uit en zijn nu gevoelig voor rafelen.

Laat je je vorderingen zien? Ben benieuwd, veel plezier ermee.

Ps. je kunt nog meedoen, kijk maar HIER

happy quilting,

Dorry

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben om, ik vind het wel zo leuk dat ik besloten heb om OOK aan deze BOM mee te doen. Ik heb me via het formulier aangemeld. Fijne uitleg en mooie foto's. Groetjes Wilma